Sugen...

image601

Av en ren slump hamnade jag på en hemsida jag aldrig varit inne på förut i jakten på ett par pumps jag hittat i en blogg. Men jag snubblade över de här läckerbitarna istället och är grymt sugen på att klicka hem dom med en gång! Tänk va snygga de kommer va i höst! De har ju allt jag vill ha : Svart lack, snörning,ankelboots och skyhög klack (12,5cm) och grymt pris! För bara 845kr blir de mina, tänker nog klicka hem dem direkt när lönen kommer. Känns ju lite dumt att göra det nu med tanke på att det är sommar (finally)... Men jag kommer köpa dem, eller liknande inom kort! Ni hittar dom Här


Kommentarer
Postat av: ulrika

Kan nog vara coola med rätt plagg till. Tycker också om lackskor.

2007-08-08 @ 23:25:43
URL: http://colorelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0