Jul, jul, jul...

Ledsen att jag inte bloggar men det känns så tråkigt utan bilder? Eftersom jag mest brukar tipsa om shopping eller visa outfits, men tills jag fattat hur det funkar med bilderna kan jag ju iaf berätta lite om vad jag gör :)
Idag tex har jag sprungit runt stan som en skållad råtta och letat efter ett stjärngosse linne (heter det så? nattlinne alltså) till min son. Ja, sista sekunden, jag vet. Jag är ALLTID ute i sista sekunden, med allt faktiskt. Hemskt men sant. På den 8e h&m hittade jag till slut ett i rätt storlek , så nu är luciatåget på dagis imorgon bitti räddat. Jag köpte även massor med julgranspynt :) Åh vad mycket fina saker det finns! Önskar jag kunde visa, för de är så fina, nästan som smycken faktiskt. Men jag får väl lägga upp en bild på granen sen (som jag för övrigt inte köpt).... 
Blev några tröjor och en smaragdgrön klänning också, jag är så dålig ;) Och jo förresten, det blev en adventsljustake i ek och några vita amaryllis (i tyg) som jag ställt i en stor fin vas också. Sen har vi satt upp våra underbara indiska julstjärnor från förra året och vita julstäjrnor (blomman alltså) köpte vi förra veckan... Nu jävlar blir det jul!

Har ni /tänker ni köpa en julgran?
(själv tycker jag att det är jättemysigt med gran, och kul att dekorera också! )

Kommentarer
Postat av: Maria

Vi har en gran som står utanför huset som vi brukar klä varje jul, jag håller med dig, det är mysigt!

2007-12-13 @ 14:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0