Fashion Report : Båstad

Har kollat igenom en del mingelbilder från Båstadsveckan och jag måste säga att det är förvånansvärt få outfits som lever upp till mina förväntningar! Här är några hittar och missar...

image480

Sofi är snygg som  vanligt men jag måste säga att jag är ytterst tveksam till syster Fridas klädval...

image481
Carolina Gynning... undrar hur hon tänkte när hon tog på sig denna outfit.. kompisen är riktigt Fab dock.

image482
Elin kör 80-tals chique.. love it.

image483
Den här tjejen tog på sig en gammal gardin...

image484
Anna och Siri  vet iaf how its done! Synd bara att Siri har turnejackan över sin snygga klänning...

Update: Det är alltså Siri till vänster och Anna till höger.. för er som är osäkra.

Kommentarer
Postat av: Malin

haha du är rolig :)

2007-07-14 @ 17:10:53
Postat av: Suzy

Ja....Siri borde ha turnéjackan över ansiktet i stället.

2007-07-14 @ 20:28:21
Postat av: Erika

hon med blå/grön klänning va ju inget vidare alltså

2007-07-16 @ 11:35:51
Postat av: Aura

Suzy: om du har något att säga om min bästa kompis kan du ju lämna en mailadress/bloggadress och stå för vad du tycker nästa gång! Tro inte att jag tänker publicera sån skit om du inte ens kan stå för vad du säger... Samma gäller alla andra.

2007-07-16 @ 15:37:46
URL: http://aura.blogg.se
Postat av: L

håller med dig:)

2007-07-16 @ 19:07:05
URL: http://notyoujustme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0