Vet ni vad...

Jag orkar faktiskt inte berätta allt som hänt i veckan men jag kan säga såhär... Mycket sprit, mycket dans, mycket champagnesprut (speciellt över mig) och lite solande :) men jag ska inte tråka ut er med några detaljer men sjukt kul har vi haft iaf ;) haha..

Nu såhär hemkommen har ångesten satt in. Vet inte vad det är med mig idag men jag börjar gråta för minsta lilla. Verkligen nästan för vad som helst faktiskt! Allting känns bara ledsamt och ensamt idag. Jag har bara velat ligga under täcket och gråta (kanske äta lite godis också) utan att behöva tänka på någonting... Sova kan jag inte heller :( Fast lite glad är jag för jag fick min lillskrutt idag. Tänkte gå och krypa ner i hans säng nu för han är så mjuk och go,luktar gott gör han ocksa! Vad gör ni när ni är ledsna eller/och inte kan sova? Jag behöver tips! kram

image503

Såhär känner jag mig....

Kommentarer
Postat av: Jessica

hoppas du mår bättre snart! älskar din blogg. kram

2007-07-25 @ 12:02:46
Postat av: Julia

Det värsta alternativet, tröstäter! Och så måste man typ gråta ut, för och "rena" sig .. Annars går man omkring och bär på det där ett tag, och även fast man inte vet rioktigt vad det är som får en så ledsen och tom, så måste man ju tillåta sig själv att vara det.. se en blödig film .. Ät godsaker, tyck jävligt synd om dig själv och dagen efter brukar det oftast kännas bättre.

2007-07-25 @ 13:40:52
URL: http://notanother.blogg.se
Postat av: Kelly

Gumman då..hoppas du mår bättre snart. Vet hur det känns tyvärr när sånt händer :-( *styrkekram till dig*

2007-07-26 @ 10:37:23
URL: http://kellybellybutton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0