Gårdagen...

God morgon! Eller ja, iaf för mig... igår hade vi mycket att göra på jobbet... Pommery har haft en tävling där ett fåtal utvalda fick göra egna etiketter att sätta på flaskorna och igår hölls den stora festen hos oss på Laroy... Självklar utmärkt trendspaning som vanligt. Tyvärr verkar inte fotograferna hängt med i svängen och tagit kort på de som var riktigt stylish så jag får helt enkelt förklara... Elin Kling (som för övrigt även designat en egen flaska tillsammans med Cecilia B Jonson) körde med suuupertajta byxor med hög midja a´la Sandy i "Grease". Sofia Dahlén hade den underbara snedskurna kjolen från Acne tillsammans med en snygg trench... annars va det det vanliga: instoppade toppar, sneda små axelväskor, oversize klänningar mm..
image377
Den supersnygga kjolen från Acne

image378
Klingens flaska längst till höger....

Update: hittade en bild på Elins byxor.. också Acne såklart :)
image379
Fast Kling är ännu smalare...

Tyvärr fick jag så bråttom igår så jag hann inte lägga upp dagens outfit men den kommer om en stund tillsammans med dagens...

Kommentarer
Postat av: Natta

den kjolen är verkligen cool! vet du vad den kostar?

2007-07-01 @ 06:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0