Gårdagens shopping...

Shoppade ju som sagt till Kevin igår... Men de här grejerna råkade slinka ner till mig... ;)

image283
image284

image286  image287

Kjolarna är från h&m och är skitsnygga på för de är väldigt höga i midjan. De kostade ca 300 styck. Skorna hittade jag på skopunkten (slänger alltid med ett par till mig när jag köper till Kev ). De är riktigt fina tycker jag. Och perfekta i sommar eftersom de har små hål. Annars tycker jag ballerinas kan bli för svettigt. Och så mascara och en vattenfast kajal från Lancome. Den här mascaran (L´extreme) är bäst! Och alltid när jag köpt den så har man fått presenter med. Den här gången fick man en ögonkräm och makeup borttagning. Tidigare har jag bla fått en stor burk hudkräm, make up borttagning, kajal osv...och det är ju trevligt :)
Nu ska jag städa här hemma, speciellt i garderoben. Är jag ensam om att riva ut allt när jag ska klä på mig??
I seriously doubt it....

Kommentarer
Postat av: Helena

Det var ju otur, hehe! Snygga saker. Ha en bra dag!

2007-06-12 @ 12:06:51
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Helena

Nej det är inte lätt att se skillnad på tvillingarna, men det är Mary-Kate på de tre un dre bilderna!

2007-06-12 @ 13:29:42
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Camilla

haha. nej du är definitivt inte ensam om det.det är fan alltid kaos i min garderob. och runtomkring.hihi
puss

2007-06-12 @ 13:44:56
Postat av: Natta

jag gillar jeans kjolen och skorna bäst. skorna va jätte snygga. ska köpa sånna oxå.:) kram

2007-06-12 @ 19:47:20
Postat av: Malin

jeanskjolen va ju jättefin. sån vill jag också ha. jo, jag stökar också ner i garderoben hela tiden. tror alla tjejer gör så.. haha!

2007-06-12 @ 21:21:01
Postat av: Sarah

skorna va ju jättefina! ser inte alls ut som skopunkten. såna ska jag gå och köpa med en gång! Bra tips...

2007-06-13 @ 14:28:47
Postat av: Sarah

fina kjolar också förresten ;)

2007-06-13 @ 14:29:27
Postat av: alma

nej, du är inte ensam om att riva ut allt i garderoben när man ska bestämma kläder (; kjolen med dragkedjor var helt underbar! :D

2007-06-13 @ 21:45:15
URL: http://almah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0