Hej!

image229
Me@work
Jag kom precis hem från jobbet.. eller kan man säga så när jag slutade för 6 ½ timme sedan??? Hmmmm
Iaf så va det helt ok  på Laroy idag, inte jättebra men helt ok.. efter jobbet gick jag, Siri och Dasha till Hells... hjälp säger jag bara. Det va så sjukt varmt där så vi höll på att svimma efter 3 minuter,svetten bara rann! Vi hittade en massa kul folk och ställde oss i baren...... en amerikan sa att hans kompisar sagt att Hells va "the hottest place in stockholm" och han garvade och höll med.. för HOT va verkligen ordet. Han försökte också va lite klurig med att    
"det är väl därför det heter Hells kitchen... "ha ha ha (oooh så roligt..?). Efter Hells blev det donken där man träffade både den ena och den andra. Sen beslöt sig några kollegor för efterfest och vi spatserade motvilligt (nja) efter. Resten är historia men vi har iaf haft en jätte trevlig morgon! Nu ska jag sussa för imorgon blir det Thai båten (Siri ska jobba där) med mango daquiris och thai mat :)
ÅÅh det är bara så tråkigt att gå och lägga sig nu när det är strålande sol och varmt ute... men men. Ha en underbar dag i sommar (?) solen... kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0