Oj... : p

Haha. Jag skulle gå och köpa ett par badbyxor till min söta son idag när jag lämnat honom på dagis. Det slutade med en hel dags shopping (!). Men jag va jätteduktig och köpte bara två kjolar, mascara, kajal och ett par skor till mig själv. Resten blev till Kev.  Det blev 8 linnen, tre par shorts,tre tröjor, två par sandaler, ett par flip-flops, 2 kepsar, ett spiderman halsband och ett armband, och två par badbyxor : D. Kom hem och grillade på gården med Siri och grannarna. Sen började jag städa och klippte Kevin... och pang bom så låg både jag, Siri och Kevin och sov. Haha. Vi va så utmattade allihop så vi däckade framför tvn på bara några minuter....
Vaknade till för en liten stund sen så jag åt lite youghurt. Nu ska jag försöka somna om igen. Lägger ut bilder på mina kjolar och det imorgon.. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0