Fashion suicide...

image30



Anything for fashion har man ju hört men ANYTHING? Verkligen? Visst har man köpt skor för mååånga tusenlappar och sen levt på snabbmakaroner en månad nån gång ibland men vart går gränsen? Vem är det som bestämmer när gränsen är nådd??Hur smal får en modell bli innan hon blir för smal? Hur mycket kan man ta bort/ stoppa in i kroppen innan den snart inte ens är sin egen längre? Vad är snyggt och vad är inte? Vem bestämmer??? Jag vet iaf vad jag inte tycker är ok.... Vart tycker du gränsen går?


image28


image29


Kommentarer
Postat av: Jonatan

svar - bra :D

ahaha fräscha bilder

2007-05-16 @ 22:18:50
URL: http://jonatand.blogg.se
Postat av: ChaLLiz

Fy fan va smal den där tjejen va... eller kan man ens kalla de smal?? Hon är ju inte smal, hon är ingenting. Usch.. snusk! det är va jag tycker. Och alla dom där piercingarna i ryggen?? Auch!! Skulle jag aaaaaaaaaaaldrig våga göra. (som om man ens skulle vilja)

2007-05-17 @ 01:55:18
Postat av: Emina

usch vad läskiga bilder..

2007-05-18 @ 13:17:11
URL: http://belliss.blogg.se
Postat av: Amanda

den tjejen är ju bara ben hela hon.. usch!!

2007-05-19 @ 14:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0