Förresten....!

Det är idag Kate Moss kläder kommer in på Topshop! Man kanske skulle springa dit och trängas lite...Kanske kunde hitta nån fab klänning att ha på söndag. Söndagar är nämligen som min Lördag eftersom jag jobbar hela helgen.. på söndag kommer även Siris kompis från Australia på besök så jag gissar att det blir ALL IN!
men vad ska man ha på sig....


Den här klänningen skulle jag iaf vilja ha...

image26

och hade man varit lite yngre och skulle ta studenten skulle det nog bli i den här....

image27

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack! jag köpte dem i Sturegallerian i Stockholm. Den vita klänningen är verkligen läcker!

2007-05-16 @ 14:02:55
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Helena

Nej den heter Paci eller något sånt. Ligger i den vänstra gången om man tänker från Stureplan räknat!

2007-05-16 @ 15:50:03
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: ChaLLiz

VILL OXÅ HA!!

2007-05-17 @ 01:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0