Fredag...

image47


Jaha då var det fredag igen. Och idag påminner solen om att jo, det blir nog sommar i år också! Idag skulle jag mer än gärna trippa runt i dessa darlings från Sergio Rossi. Men som vanligt när man hittar såna här godbitar så krävs det mucho dolares. 508 dollar + frakt närmare bestämt. Du hittar dem hos Net-a-porter. Smakar det så kostar det. Men är de inte sjukt snygga så säg....


Eftersom det är sånt underbart väder tänkte jag bjussa på en riktig sån där ligga i hängmattan och dricka daquiris låt.  Enjoy!



Ikväll ska jag jobba och det ska bli jättekul. Jag älskar nämligen mitt jobb. Hur många är det egentligen som gör det? Om det är någon mer som har turen att älska sitt jobb så säg gärna till. Vore jätteroligt att få höra...
Vi har tydligen fått en uteservering i år och den är jag väääldigt nyfiken på. Jag lovar att ta kort ikväll så ni får se , allihopa. Anyway... kom gärna förbi Laroy ikväll och ta ett järn eller två. Hoppas vi ses!  Kram A

image48

Kommentarer
Postat av: Kelly

Hejsan! Ja, men titta där..vi har tydligen bra smak du och jag! :-) ASOS nyheter e ju rätt populära att blogga om liksom...konstigt att man ska få såna där anonyma kommentarer....som jag skrev som svar i min blogg..jag har så fullt upp just nu att jag endast har tid att pyssla med min egen blogg, tyvärr inte så mycket tid över att kolla andras :-( Men jag såg vad du skrev nu..tack så mycket! :-) Ja...usch..lät lite skrämmande när du sa att jag var "mogen ålder" hihi.(vilket e sant jämfört med många 16 åringar typ som bloggar)..ja, men börjar ju verkligen bli gammal nu...men jag har nog samma klädstil som de flesta som e yngre oxå...
Roligt att du köpte väskorna!! :) skorna måste du ju ha! jag skulle ta de turkosa! Absolut!
Kram!!!

2007-05-18 @ 10:57:51
URL: http://kellybellybutton.blogg.se
Postat av: Kelly

:-) Är det så att du jobbar på LaRoy? Jag har gått dit mycket förr..fast det var ett tag sen nu iofs...*kram*

2007-05-18 @ 11:16:29
URL: http://kellybellybutton.blogg.se
Postat av: Kelly

Nej va kul! Vi kanske ses ngn gång då? Jag får spana efter ngn som förmodligen har ASOS "Pucci" väska + skor kanske..hihi
Roligt att spana på vad folk går klädda i...jag spanar in folk vart jag än är..haha. *kram*

2007-05-18 @ 11:35:55
URL: http://kellybellybutton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0