Galen eller Geni?

image61
Bild: Samsonite
Det finns inte många designers som är galnare än Alexander McQueen..(skulle vara Galliano då)
Kolla tex in den här nästan bisarra kabin väskan...Formad som en bröstkorg.
De här väskorna är tagna ur Alexanders kollektion för världens ledande resväsk tillverkare-Samsonite. Vad jag vet finns de inte att köpa längre men man kan ju titta :)

image62
Han har även designat denna coola bröllopsklänning. Kanske inget att gifta sig i men som sagt, fint att titta på :)


Idag va det bra på jobbet, eller helt ok iaf... jämför ju med våran riktigt grymma kväll igår... Tack Dasha :)
Idag kom söta Top Model- Freja och jobbade med mig. Hon va lika vacker som vanligt...
Nu ska jag sova, ska ju ut ikväll!
Lovar att försöka hinna med att lägga ut en bild på min party outfit... ha det bäst så länge.... kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0