Hair extensions...

image210

Fick just veta att en gammal kompis till mig har börjat göra extensions. Det förvånar mig inte för för ett par år sedan brukade hon fläta mig. Och fläta och fläta... Och hon är riktigt duktig, hårt, tight och fint blir det :)
Så nu har hon alltså börjat göra extensions på folk, och superbilligt dessutom. För er som är intresserade kan ni läsa mer /kontakta henne här. Man blir ju riktigt sugen... om jag gjorde extensions kunde jag ju klippa min lugg som jag vill ha men inte kunnat göra för jag har lite för tunt hår för att det ska bli riktigt snyggt... Men jag vet inte om jag skulle kunna ha löshår såhär på sommaren för jag har jättekänslig hårbotten och tvättar håret nästan varje dag, Med extensions ska man helst inte tvätta håret mer än 1-2 gånger i veckan för när man gnuggar så går flätorna upp mer och mer, alltså sitter det inte lika bra. Dessutom får ju löshåret ingen näring så om du tvättar det för ofta blir det jättetorrt och tovar sig. Så man måste smörja det med en kräm nästan varje dag och kamma det..Själv brukar jag gå upp ur sängen borsta/sätta upp håret och gå så det skulle bli en ganska stor omställning för mig... Men det kanske man kan leva med om man är såå snygg i håret ; )  Lindsey är ju iaf onekligen snygg i sina. Kram

Kommentarer
Postat av: nadin

Jag sjlv är jätte sugen på löshår:)Men åker som sagt på semester o tänkte att göra det där.Men tipset var riktigt bllligt som du skrev om:)Vilket är det bästa kvalite hår?JAg ska ha äkta hår ö det är lite svårt att välja själv.För att det beror på varifrån kommer det håret?Man ska anpassa med sitt egna hår:)

2007-06-02 @ 11:19:49
Postat av: Emma

hej! undrar om din vän fort. flätar in extensions?

2008-10-15 @ 21:41:58
URL: http://whatemmadid.devote.se
Postat av: Emma

hej! undrar om din vän fort. flätar in extensions?

2008-10-15 @ 21:42:27
URL: http://whatemmadid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0