Ibland så...

Jag är väl inte direkt något fan av Din Sko... nummer ett: alla går runt med samma skor... nummer två: de få gånger man går in där är det kaos... nummer tre: jag hittar på sin höjd ett par slappar ballerinas, eller eventuellt ett par jobbskor..
Men jag surfade in på deras hemsida av ren nyfikenhet  och hittade faktiskt några skor som va ganska fina...
image197 image198 
580 kr                                                 340kr
image199  image200
480 kr                                          380 kr

vilka skulle ni köpa?

alla bilder från Dinsko

Kommentarer
Postat av: Missankre

jättebra idea till nästa morsdag :)
haft en bra dag?
jaa älskar klänningen :)
massa kramar :)
gillar de guldiga skorna :)

2007-05-30 @ 17:37:01
URL: http://missankre.blogg.se
Postat av: nadin

Jag med de guldiga skorna,såm kostar bara 380spänn.Men tror inte det är nån bra kvalite på de eller?

2007-05-31 @ 09:02:15
Postat av: Stephanie

De guldiga med paljetter slog jag till på. helt underbara och ok att gå i!

2007-07-16 @ 10:52:25
URL: http://www.stephaniies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0