If only...

image113
Jag önskar att jag hade  en kappsäck full med guldmynt... som den Pippi har! Älskar det avsnittet när hon går in i en godis affär och köper godis till alla ungar i stan för typ två (!) guldmynt... :)
Tänk om man hade en sån.... oj oj oj vad man skulle shoppa! Hela dagen lång... här är några extremt överprisade plagg jag skulle köpa då...lägg märke till att alla priser är i dollar!

image114
Missoni  1765 $
image115
Dsquared2  395$
image116
Fendi 1240 $



Helt sjuka priser om jag får säga det själv... men oooh så fina kläder! Vill ha! Speciellt missoni klänningen med puffkjol..... Man kan ju drömma iaf, det kostar ingenting. :)
Råkade hitta några väskor också...
image118
Dior  1430$
image119
Versace 2070$
image120
Zac Posen 950$

Jag älskar verkligen kuvert väskor... det är sååå snyggt, till allt, alltid! Den från Dior är ju to die for....

Vad skulle ni köpa om ni hade alla pengar i världen?
Alla bilder: Eluxury

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0