Jakten på den perfekta basen...

Den ständiga jakten på den perfekta basen fortsätter... just nu använder jag  Estée Lauders Spotlight- skin tone perfektor som "primer". Därefter Cliniques Repairwear foundation och Cliniques all about eyes concealer mot mörka ringar...
image158
Men såhär när sommaren tränger sig på vill man ju gärna ha en lite lättare make... Har ni några tips? Id make up´s puderfoundation har jag förstått att folk gillar men jag har lite för torr hy för den. Alltså måste den vara i flytande form och helst inte med "mattande" effekt. Tacksam för hjälp och tips ! Kram

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag tycker att Face har bra och lätta underlag, brukar jobba med dom när jag sminkar :)

2007-05-26 @ 19:47:58
URL: http://www.tindrasgarderob.blogg.se
Postat av: Alexandra

jag använder också cliniques concealer men jag tycker att den blir kakig! :(

2007-05-27 @ 01:38:54
URL: http://alexandraparis.blogg.se
Postat av: nadin

Jag tycker att Dermalogicas fondation är bra.

2007-05-27 @ 20:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0