lite från veckan som gått...

Hahaha! Jag hittade en bild på mig från tisdag morgon...i en väldigt fab outfit... hehe. Notera att X har en svart och en blå strumpa... *asg*
image97
Sjukt bra bild...

Jag med mina lååååånga fingrar har just suttit på asos och shoppat lite.Jag älskar verkligen Asos!
 Men jag va jätteduktig och köpte bara en klänning, en kofta och ett par ballerinas :) Och idag har faktiskt mitt paket med de fina väskorna därifrån kommit, men jag orkar verkligen inte hämta det så ni får se dem i morgon istället.
Igår hade ju som sagt sötnosen Måns Zelmerlöw release fest hos oss och här får ni en liten glimt av honom när han festar loss vid ett av mina bord :)
image98

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0