Måste ha!

Det här underbara armbandet bara måste jag ha! Det är heeelt perfekt. Det har allt en tjej behöver: Guld, diamanter, svart, en snygg färg och koi fiskar som ju sägs vara helande och rogivande. Kan det bli bättre?? Jag älskar Kenneth jay Lanes alla smycken  men det gör tyvärr fler än jag så vissa grejer kan kännas lite uttjatade tycker jag...som jordgubbe halsbandet tex... och giraffarmbandet. Som iof är väääldigt snyggt..

Tyvärr tyvärr så ekar det lite i plånboken just nu så det får nog vänta ett tag... men jag SKA ha det!
Får väl hoppas på bra dricks i helgen....; )
image21
KJL "coi carp"  2995:- hos KyssJohanna.se

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej! jag hamnade på din blogg av en ren slump men jag måste säga att jag kommer kika in flerr gånger! vi verckar gilla samma saker du och jag så fortsett blogga! xoxo
ps armbandet e toksnyggt! ds

2007-05-16 @ 11:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0