Min underbara son...



image153

Det här är min älskade älskade Kevin. Ni är flera stycken som mailat om att ni vill se honom så här är han :)

image155
Dangerous eyes....

image156

Kevin Fyller fem år i oktober ifall det är någon som undrar. Och han bor hos sin pappa varannan vecka. (ifall ni undrar hur jag kan vara ute och jobba natt och så...) Och jag saknar honom varenda sekund så man får se till att hålla sig sysselsatt :) Och för er som undrar över min ringa ålder så fick jag honom när jag var 17 år. NIiär jättevälkommna att ställa frågor om ni vill (jag har nog hört det mesta).... kram

Kommentarer
Postat av: nadin

Men Gud vad söt han är:)))
Jag önskar mig att läsa lite mer om honom här i bloggen,kanske mode för de små:)))Jag ha sagt att jag ha oxå en sötnos hemma,snart 2 år:)))
BLIR STOLT ÖVER HONOM:)))

2007-05-27 @ 20:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0