Sömnlösa nätter...

image206
I snart en veckas tid har jag knappt sovit. Alls. Med lite tur har jag sovit i ca 2 timmar per dygn...Och tro mig, detta beror inte på att jag inte gjort någonting, tvärtom. Har hållt mig väldigt sysselsatt med min son, shopping, storstädning av både garderob och hela lägenheten.... Och det beror heller inte på att jag inte haft tid, för det har jag. Så varför kan jag inte sova?? Jag har testat det mesta... varm mjölk, lugn musik, ett knäpptyst och mörkt sovrum... Krypit ner hos min son (somnar alltid när jag ligger inne hos honom annars)... Men ingenting hjälper!
Är det någon som har nåt tips?? 
Vad gör ni när ni inte kan sova?  Tror jag blir galen snart....

Kommentarer
Postat av: nadin

Det är faktiskt nåt konstigt med mig oxå.Jag som brukar sova(om det går) typ 7-8 timmar,så på kvällarna ligger jag mig typ 1 men nej jag kan inte somna och på moronen är jag pigg kl 6-7 igen:)
Fatttar inte varför är det så?Kanske beror på att jag dricker mycket kaffe(2-3 koppar om dagen).Eller så är jag lite nervös inför resan:)

2007-05-31 @ 09:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0