Tack!

                                         
image51



Igår hade jag 92 unika besökare och 230 sidvisningar ( alltså är ni flera stycken som kollar in lite då och då under dan), och då hade jag haft min blogg i ca 3 dygn... känns jättekul att så många hittar hit!
wow
... Och tack så jättemycket för de fina kommentarerna! Hjälp mig gärna nå ut till ännu fler = tell your friends : )
Känns verkligen jätteroligt det här, och att ni verkar gilla samma saker som jag... dvs Mode, Design, Inredning ,Musik mm... med andra ord finns det fler estetiskt lagda människor därute  som gillar att titta/ ha på sig/ lyssna på bra grejer!

Tänkte bjuda på två grymt snygga videos/  bra låtar denna morgon innan jag går och lägger mig... ja jag vet att klockan är 6 på morgonen men jag jobbar faktiskt på nätterna! Kom precis hem.... För övrigt hade vi en otroligt bra kväll på Laroy idag,det var packat med snygga , trevliga människor med bra drag i (!) Det är såna här dagar som gör allt slit värt varenda sekund... Love u guys... thanx for tonight! Uteserveringen va tyvärr inte klar, vet att jag lovat kort men jag tänkte att det är väl bättre att jag tar ett när utomhusbaren är färdigbyggd??
Hoppas ni alla får en underbar Lördags förmiddag! Kram Aura

Kommentarer
Postat av: Andie

Åh, Rihanna's Umbrella är ju SÅ bra! Jag brukar inte gilla den sortens musik, men den låten&videon är riktigt bra.

2007-05-19 @ 17:51:19
Postat av: Aura

Andie- ja visst är den bra? och den växer tycker jag, första gången kändes den sådär... men nu älskar jag den! grymt snygg video.. vill också kunna gå i tåskor...

2007-05-19 @ 18:15:35
URL: http://aura.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0