Usch...

Ångest..... tror att jag måste ha Dior väskan jag visade tidigare (!) För er som missat den så kommer en ny bild här:

image123
Faaaaaaaaan!
Tror nästan jag måste spara min dricks den här månaden och köpa den...! Men måste den vara så otroligt dyr?? Den kostar 1430 dollar= ca 10010 kr....
aj aj aj...Speciellt för en liten liten party väska.. Hade det varit en väska man kunde ha jämt, till vardags och fest hade man kanske (?) kunnat leva med det men för en sån liten man bara kan ha ibland? Måste nog grubbla både en och två gånger på saken.... puss!

Kommentarer
Postat av: nadin

Hallo,men du ska du verkligen köpa den,visst är den fint,men tänk på ditt underbart barn hur mycket fina barn kläder är det?!?Hoppas att du inte köper den:))
Kram

2007-05-25 @ 23:38:54
Postat av: Aura

Ingen fara gumman. kommer nog aldrig lägga så mycket pengar på en liten väska... man kan ju som sagt få extremt mycket andra saker för de pengarna. Men man kan ju alltid drömma... ; )

2007-05-26 @ 01:47:48
URL: http://aura.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0