Veckans kap!

image31
image33

Den här Pucci liknande lilla kuvert väskan måste vara veckans eller kanske till och med månadens kap!
Den kom in idag och kostar 223 kr + frakt hos Asos.com . Tror faktiskt jag ska köpa båda färgerna för de blir ju perfekta till både jeans och små sommarklänningar...  Särskilt passande är det eftersom Emilio Puccis modehus faktiskt firar 60års jubileum! Ska nog slå till på den här också. Känns lite vintage...och skulle passa perfekt till minst ett par av mina skor :)


Idag är det torsdag = storstädning. För imorgon lämnar jag min son till sin pappa och när man är barnledig städar man inte så mycket, iaf inte om man heter Aura... Själv ska jag jobba i helgen
(på Laroy såklart, kom och hälsa på mig och siri ) och på söndag är det Big night out. Har fortfarande ingen aning om vad jag ska ha på mig dock... Någon som har något tips? Känns så svårt nu när det är mittemellan vår,
höst (?) och sommar....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0