Filmer...

Den här veckan har jag sett nästan sjukligt många filmer... :
Monster,Munchen,Freaky Friday,The Prestige,Gudfadern 1, Monsters inc., Cars, Ratatouille,Wild hogs,Dreamgirls,+ 3 säsonger av favvoserien Entourage... och ikväll ska jag se Blood Diamond och kanske lite mer Entourage :p

Jag kan STARKT rekommendera att ni ser The Prestige... fy satan vilken grym film!!!!
Och missa för fan inte Entourage! Ari Gold for President hehe...

Jag sitter just nu framför Siris iBook och fattar tyvärr inte hur man läggar in bilder (bimbo, jag vet, men har man alltid haft Pc så...) så det blir ett tråkigt inlägg det här... men bättre än inget iaf hoppas jag :)

Har ni sett några bra filmer på senaste tiden?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vill Tipsa dig om en tävling som just nu pågår på min blogg.

Kolla in www.modette.se/fashionbitch/blogg för att vara med och tävla om en McQ Alexander McQueen Scarf, värde 1390 Kr!

Lycka Till! /Jessica

2007-11-16 @ 05:20:16
URL: http://www.modette.se/fashionbitch/blogg
Postat av: Amanda

Freaky friday var riktigt rolig! =)

2007-11-16 @ 15:36:20
URL: http://shoppingbloggen.com
Postat av: Klara

ja såg monster för ett tag sen, fan va cool hon charlize va!

2007-11-17 @ 16:34:03
Postat av: Kristina

Håller med om att The Prestige var bra. Så jag kan även rekommendera Illusionisten om du inte har sett den.

2008-02-08 @ 20:00:03
URL: http://kristinasmode.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0