Boo...

Det här är Boo,min pluttesnuttegulle pelefantunge (asg) jag har adopterat...
image746
Är han inte det sötaste som finns?
Han blev övergiven av sin mamma vid bara två månaders ålder och nu tar jag hand om honom istället :)
Jag matar honom flera gånger om dagen, hans favorit mat är jordgubbar och pizza...
Sen klappar jag honom hela tiden för han är så mjuk och go. Ibland får andra klappa honom också, men bara ibland. När han blir stor drömmer han om att bli världens snabbaste pelefant! Än så länge går det lite långsamt men om han fortsätter äta mycket och bli klappad på ska det nog gå bra :D



För dem som tror jag tappat det helt så bor lilla Boo på Facebook...


Nu till en fråga : Har ni Facebook? Lite nyfiken på hur stort det faktiskt är...



Kommentarer
Postat av: Sarah

jag har facebok :) fast nån sån söt har jag alldrig sett hmm

2007-10-15 @ 15:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0