Bring me some colours...

image739

Ja, jag är ju inte direkt känd för att klä mig färgglatt! Jag fullkomligt älskar att ha svart på mig men också blått,brunt och vitt smiter ibland in (självklart blir det lite mer färg på sommaren men inte sådär överdrivet mycket) men just nu känner jag att jag behöver lite färg! På benen alltså... Jag tycker det är riktigt fint med ett par färgade strumpbyxor till en annars svart/grå outfit. Sprang runt en hel dag på stan innan jag hittade den perfekta lila färgen och hittade den tillslut på Acessorize (hur fan stavas det?). Nu är jag på jakt efter ett par blåa,ett par ljusgrå, ett par genomskinligt svarta (alltså inte heltäckande, snarare halvtäckande) och ett par i spets... Jag har ett par leggings från förra året som har det perfekta mönstret och jag önskar verkligen att de va strumpisar istället... men men, bara och leta med andra ord... någon som sett några fina strumpisar till bra pris?

De snygga lila från Acessorize (?) och leggingsen från förra året, vill verkligen ha sånt mönster på strumpisar :( 

  

(klicka för större)

Kan förresten passa på att ge ett tips till de som gillar heltäckande svarta strumpisar som jag, satsa på ett par från Wolford (!!!) ja, de kostar en del men det är de sååå värda. Köper man såna från H&M och använder de mycket blir de både noppiga och går sönder- vilket resulterar i att man måste köpa många par... istället för att investera i ett par ordentliga :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Hoppas att du har haft en bra dag! Natti, natti!

2007-10-13 @ 23:35:25
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Moa

snyggt med färg på benen!

2007-10-15 @ 10:23:24
Postat av: johanna

Jag har ett par cerisa från hm, där finns det men kolla annars på ellos.se!

2007-10-17 @ 19:31:49
URL: http://johannahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0