Chrystal noir...

Jag köpte en ny parfym häromdagen ( ja, jag va på kryssning) haha. Skämt åsido, varje gång jag åker på kryssning passar jag på att köpa minst en parfym. Det är nämligen så otroligt stor skillnad på priserna, dessutom är jag så upptagen med annat när jag går på stan, som kläder tillexempel... ;) Här är den iaf

image737

Jag har sniffat på den ett tag tidigare men aldrig slagit till. Den är nämligen något annorlunda... inte så tjejig helt enkelt utan snarare ganska "mörk" i doften... Usch vad svårt att förklara..det är nog det bästa sättet att beskriva den på! Passar perfekt till någon som mig som inte har så "rosa" personlighet, eller klädstil för den delen (haha) men för den som är det finns den även i just, rosa...
Jag är iaf otroligt glad att jag vågade slå till på denna för jag avgudar den!

PS. Visste ni förresten att det finns över 40 parfymer som bär mitt namn? Funderar på att kolla om det är någon som är god... hur kul vore det inte att ha en parfym med sitt eget namn på? :D


Kommentarer
Postat av: Anna

gud vad kul att du e tebax! keep goin strong!

2007-10-12 @ 22:57:09
Postat av: Aida

hur visste du att det finns så många med ditt namn? :S

2007-10-12 @ 23:08:15
URL: http://ghabby.blogg.se
Postat av: Malin

snygg flaska!

2007-10-12 @ 23:20:51
Postat av: Sigrid

den där parfymen doftar verkligen underbart!

2007-10-13 @ 09:12:37
URL: http://sigrid.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0