UTFÖRSÄLJNING: SKOR

Jajamen, jag har så sjukt mycket skor så jag hinner inte använda alla... Här är några utav de jag säljer, kommer komma Stövlar snart också :)

     
(klicka för större)

Oh så snygga silverpumps med lite platå... Är så ledsen att jag inte kan ha dom :(
De är nästan en hel stl för stora för mig, tyvärr. Gör lite ont att sälja dom faktiskt men vad ska jag med ett par skor jag inte kan ha till? De är av märket Delicious (samma som mina favvisar i svart lack) och stl 39.
Aldrig använda. Jag säljer dom för 350spänn. snyft.

   
(klicka för större)

Mina favoritskor! Jo, faktiskt. Jag har älskat de här skorna som om de vore mitt eget kött och blod (nästan).
Och jag älskar dem fortfarande. Problemet bara är att de töjt sig, så jag kan inte ha dom längre :(
De är köpta på Zara i spanien för ca 800kr. Eftersom de varit mina favoriter är dom ganska välanvända, men ändå väl omhändertagna och i gott skick som ni ser. Nyklackade är de också. Skulle säga de är lagom för någon med stl39 ½. Jag säljer dom för 300kr. Usch det gör ont. Dessutom är de ju superheta just nu med nitar och allt!

 

(klicka för större)

Söta lågskor med rosett. Använda 2ggr då de är för små (fan vad man envisas med att köpa fel storlekar jämt)

Minns inte riktigt var men jag gissar Din sko/skopunkte/wedins eller liknande. Stl 37. Säljer dom för 50spänn.

     
(klicka för större)

"Barbieskor" från Bianco. Supersöta "flätade" i rosa metallic. Köpte dom för de är så otroligt söta men jag är ingen rosa person... Aldrig använda! Stl 38. Köptes för ca 800,säljer dom för 350kr

   
(klicka för större)

Jeansskor med lite lägre klack, köpta på Debenhams för ca 600kr. Säljer dom för jag gillar skyhöga klackar bättre. Dessa är perfekta för dem som gillar höga klackar men har svårt att gå i dom.  Använda kanske 3 ggr. Väldigt snygga till jeans/jeanskjol!Stl 38. Säljer dom för 150kr.


   
(klicka för större)

Lite Chanel inspirerade pumps. Svarta med vita sömmar. Aldrig använda! Stl 37. Säljer dom för 100kr.

   
(klicka för större)

Röda sandaler med strass. Köpta i Spanien för ca 900kr. Aldrig använda!
Stl 38. Säljer dom för 250kr.

   
(klicka för större)

Vita sandaler med strass. Köpta i spanien för ca 900kr. Använda några gånger. De skulle behöva klackas. säljer dom för 150kr. Självklart klackar jag dom. Känns bara dumt göra det om ingen vill ha dom :)

   
(klicka för större)

Mörkbruna sandaler med långa snören som kan knytas antingen upp längs benen eller många varv runt ankeln. De här skorna måste jag säga är otroligt bekväma att gå i. Köpta på Debenhams för ca 1200kr. Använda några få gånger men det syns inte alls! Säljer dom för 400kr.

Självklart är alla priser förhandlingsbara :)

Glöm inte att lämna mail/bloggadress!!! Köparen betalar frakten. Alla skor skickas i skokartong. Betalning sätts in på mitt konto hos Nordea senast 1 vecka efter överenskommelse.Jag skickar skorna så fort jag ser att pengarna kommit in :)

Puss!

Obs! kolla in väskorna längre ner.... ;)


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jätte många fina, dock fel storlek:/

2007-10-17 @ 20:57:57
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se
Postat av: Lina

Har du inga 36?
sjuuuukt bra sko-smak ;D

2007-10-17 @ 21:02:44
Postat av: Aura

Lina: nej tyvärr inte, och tack! ska visa upp mina favvoskor lite senare tänkte jag...

2007-10-17 @ 21:12:40
URL: http://aura.blogg.se
Postat av: Camilla

guud vilka snygga skor! själv har jag stlk 35 :(

2007-10-17 @ 21:24:02
Postat av: Anna N

Fan, nu får du ge dig! Är inte intresserad av din trista blogg eller dina använda och omoderna skor! Sluta trakasera oss och våra bloggar med dina meningslösa kommentarer, som du endast skriver för egen vinning!

2007-10-17 @ 21:32:10
Postat av: malin

har du typ snott alla grejer som du säljer? haha det känns lite så...

2007-10-17 @ 21:37:52
Postat av: Aura

Anna N: Ledsen du känner så:( Eftersom du inte lämnat din bloggadress vet jag inte vilken blogg du har... Jag kommenterar iaf inte inlägg jag inte tycker är intressanta. Med tanke på hur mycket jag redan har fått sålt är det många som uppskattar att jag säljer saker jag själv inte har användning för. Dessutom är det mesta som sagt helt oanvänt.
Men jag uppskattar din kommentar och din ärlighet. nästa gång kan du väl lämna en adress så jag vet att du fått mitt svar. kram Aura

2007-10-17 @ 21:47:45
URL: http://aura.blogg.se
Postat av: Aura

Malin: Haha jag kan förstå att du undrar eftersom det är mycket som är oanvänt. Saken är den att jag shoppar(och har shoppat)otroligt mycket. Ofta saker jag verkligen inte behöver bara för sakens skull.Eller för att jag tycker de är fina. (som de rosa och de röda skorna tex)Sen shoppar jag en del på nätet också och ibland är inte storlekarna riktigt som man trott. Sen är jag otroligt envis också, hittar jag ett par skor jag bara måste ha drar jag mig inte att köpa en storlek för små /stora om de är de enda som finns kvar (otroligt korkat jag vet) bara för jag så gärna vill ha dom. Sen efter ett tag kommer jag ju på att de inte passar... hoppas du fått lite svar på din fråga. Jag uppskattar att folk frågar istället för att undra. Svaret är alltså nej, de är INTE snodda. Har aldrig snott något i hela mitt liv. (jo förresten jag snattade en kajalpenna på hm när jag va 12hahah!)

2007-10-17 @ 21:55:12
URL: http://aura.blogg.se
Postat av: Mimmi

Hej darling!
Jag vill gärna kika lite på din garderob... kanske ses någong dag?

Beso

2007-10-17 @ 22:03:17
URL: http://www.snubblar.se
Postat av: Linda

De rosa skorna var söta!

2007-10-17 @ 22:03:29
URL: http://lindajohannacaroline.blogg.se
Postat av: Hanna

Dom i silver, högst upp, hur hög är klacken?

2007-10-17 @ 22:42:46
Postat av: stephanie

ANNA N : HALLÅ ursäkta att jag ryker in här men bah?! Sa du just det där? Du snackar ju mot dig själv. Är det inte DU som väljer att läsa denna blogg? " Jag är inte intresserad av din trista blogg " Det är väll ingen som tvinger dig eller? OCH skriv in din egen bloggadress i url fältet, spec när du slänger skit på andra så resten som läser vet att du står för vad du säger. HEJ.
Bra blogg Aura

2007-10-17 @ 23:08:37
URL: http://passionpourmode.blogg.se
Postat av: Madeleine

jag älskar de silverfärgade skorna, skulle bara vilja veta hur hög klack det är på dem? :)

2007-10-18 @ 07:58:07
Postat av: Stella

dom sista va huur snygga som helst! men jag har precis köpt ett par boots så det får vänta. bloggen ser väldigt bra ut annars. ha en bra dag.

2007-10-18 @ 08:19:43
Postat av: Joanna

finfina skor, min strl 37 och allt :) hör gärna av dig till mig när du fått in fler, då jag säkert kommer ha glömt adressen tills dess :)

2007-10-18 @ 08:52:52
URL: http://joannis.blog.se
Postat av: Joanna

jo, såklart- men du snackade ngt om stövlar ! avis på silverpumpusen, sjuuuk snygga men - för stora :(

2007-10-18 @ 09:12:02
URL: http://joannis.blogg.se
Postat av: Amanda

fina skor :)
smart att sälja dom om du vill köpa nya, tyvärr har jag strlk 35-36 :(

2007-10-18 @ 10:16:48
Postat av: Helena

Godmorgon! Ha en bra dag du också!

2007-10-18 @ 10:16:57
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Jennifer

Du har inte kvar de lågklackade i storlek 37(har jag för mig)?
De var riktigt söta.

2007-10-21 @ 00:11:23
Postat av: jessica

jag vill ha dom silvriga och dom rosa !

2007-10-31 @ 10:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0