?


Jag skulle gärna vilja veta vad ni vill se!

Mer om mig? Outfits? Mode? Inredning? Smink? Musik? Shoppingtips? Bullbak?

Jag försöker ofta lägga ut lite outfits men eftersom jag inte jobbar just nu är det antingen mjukisbyxor eller partykläder som gäller. Och partykläderna lyckas jag aldrig ta kort på för då är jag ju upptagen.. men jag ska försöka bli bättre!

Såhär såg det ut förra veckan... man ser inte så mycket, bara jackan,toppen och väskan...men ändå!



Och nej,jag visste inte ens att det togs kort...



Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Outfit-bilder är alltid kul! Själv är jag sååå dålig på det..haha..men.. man kan ine hinna med allt;)! Ha en fin Torsdag!:).

2008-12-11 @ 10:03:49
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: Emma

Smink är roligt, typ lite tips om olika produkter som en recension om olika sminkgrejer,shampo och sånt!

2008-12-12 @ 08:26:20
URL: http://emdarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0