I´m a Hero!

image881


Eller nja, i en liten fantasivärld som heter Xbox 360 så är jag det iaf :)
Ni som hängt med ett tag börjar kanske förstå vid det här laget att jag väldigt lätt blir spelberoende.
Som tur är kommer jag dock aldrig förstå tjusningen i att spela om/för pengar!
Som ni kanske kommer ihåg fastnade jag i Alfapet på nätet för ett tag sedan men nu är det en ny grej :)
Nämligen Guitar Hero. Det är så sjukt kul och man känner sig riktigt proffsig efter ett tag och timmarna bara flyger förbi!
Som igår tex kom min bästa vän över och skulle hälsa på då hon just bestämt att hon ska flyta till London på Måndag(?). Fick syn på guitarren och frågade om hon kunde få prova en gång, det slutade i ca 9 timmars non stop spelande framför tvn *asg*
 
Såhär kan det se ut när man spelar:
image882

Och man har alltså en "riktig" gitarr och allt!
image883

Har ni provat? Tyckte ni om det?
Det är inte så tjejigt precis, men ändå!




Kommentarer
Postat av: Annabell

aldrig testat men det verkar ganska kul om man ändå hade tid..

2008-03-07 @ 18:53:59
Postat av: Gitarrtjejen

Älskar Guitar Hero! Varför skulle det inte vara tjejigt?

2008-03-09 @ 22:54:17
Postat av: Aura

Gitarrtjejen- De flesta tjejer brukar inte spela xbox... inte vad jag vet iaf :) men jag tycker iaf att det är sjukt kul, har precis börjat spela på Hard, herregud vad svårt det är! Hur långt har du kommit? kram

2008-03-15 @ 12:18:36
URL: http://Aura.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0