Ledsen att jag inte bloggat så mycket. Har inte haft någon inspiration helt enkelt. Idag är det alla hjärtans dag. 
Jag lagade en enorm brunch åt mina favoritkillar. Super mysigt har vi haft det hela förmiddagen. Björn kom på att han måste förbi jobbet en snabbis så han åkte precis. Undrar om det var sant eller om han har hittat på någon överraskning? 

Kevin ska sova hos sin kompis idag och blir hämtad om en timme och då kommer B tillbaka. Nu har jag en hel timme att slå ihjäl... Kevin spelar DS och är totalt ointresserad av mig haha! Nej, nu får de komma!

Jag är sminkad till tänderna för vi ska in till stan först och shoppa och sedan gå ut... Vi ska köpa ett helt kit var som vi ska ha på oss ikväll, mysigt va? 

Hoppas ni får en fin alla hjärtans dag!

såg nu att jag nog ska smeta på lite mer rouge... är blekare än blek just nu. Håret fixar jag senare, orkar inte nu när jag ändå sitter i sängen. Vad tycker ni förresten om min hårfärg? Ska jag ha mörkare eller ljusare?


Kommentarer
Postat av: Nickie

Ljusare tycker jag. Ha en underbar dag. Kram

2009-02-14 @ 15:08:18
URL: http://nickie.devote.se/
Postat av: Emma

Jag tycker också ljusare!

2009-02-15 @ 17:28:13
URL: http://emdarling.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja riktigt blont hade varit snyggt!

2009-02-16 @ 18:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0