...


Igår var vi som sagt och shoppade. Shoppade faktiskt idag också då vi inte hann med så jättemycket innan de stängde igår...
Det här har jag köpt:

Två par jeans- ett par tighta stuprör och ett par "boyfriend" jeans som är snyggt slitna
Skorna jag visade nedan
En ny kavaj
Ett sort gäng olika toppar och tröjor samt en väst
och lite annat smått och gott som hårband, nylonstrumpor och sånt...

Vill ni se det jag köpt eller spelar det ingen roll? Ni är så dåliga på att kommentera så... Är ju ingen ide för mig att lägga tid på att ta en massa bilder om ni ändå inte är intresserade. Det är faktiskt jättetråkigt att blogga om man inte får någon feedback!
När ni ändå håller på får ni gärna hjälpa mig vad gäller hårfärgen också :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

JAG VILL SE!

2009-02-19 @ 15:50:13
URL: http://metrobloggen.se/EmelieWitt
Postat av: Emma

Jooo visa nu!

2009-02-20 @ 19:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0