Utmanad



Jag har blivit utmanad av Emelie!
Så det är vl bara att köra på :)

4 AV MINA FAVORITPROGRAM
♥ Entourage
♥ The Big Bang Theory
♥ Californication
♥ Rhome
(sen tittar jag väldigt mycket på dicovery travel&living och BBC lifestyle)

4 SAKER JAG GJORDE I GÅR:
♥ Låg i sängen med feber
♥ tittade på tv
♥ Spelade spel med Kevin
♥Låg i sängen med feber

4 SAKER JAG SER FRAM EMOT:
♥ Beyonces konsert som jag fick biljetter till i födelsedags present
♥ Ett nytt jobb
♥ Få färdigt i lägenheten
♥ Sommar och sol med mina två killar

FAVORITRESTAURANGER:
♥ Teatergrillen
♥ East
♥ Grill Ruby
♥ India Lord

4 SAKER PÅ MIN ÖNSKELISTA:
♥ En ny lägenhet
♥ En ny sommargarderob
♥ Att få resa bort med min älskade
♥ Bli frisk

Som ni kanske märker så ligger jag alltså hemma sjuk (typ döende) vilket också förklarar bristen på inlägg. kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0