God morgon!

Jag mår betydligt bättre nu men är fortfarande sjuk :( Håller på och tvättar (det va fan på tiden) och kommer förmodligen göra det hela dagen... Jag har bara tvättat en gång sen gotland och då va det bara favvotopparna som fick sig en åktur i karusellen. Det ska bli skönt med riktiga, bekväma trosor igen. Vem fan kom på den korkade iden med knyttrosor? Otroligt obekvämt om jag får säga det själv. Och har man inte tvättat på ett tag, ja, då blir det knyttrosorna som åker på. Annars brukar de få bo i botten på lådan och endast komma fram och leka ytterst korta stunder... ;) Nog om detta, jag ville bara säga att jag mår lite bättre idag!

image587
Knyttrosor- snyggt men obekvämt i längden

Kommentarer
Postat av: Sofi

men gumman, det är ju inte meningen att man ska använda dom mer än tio min ;p

2007-08-07 @ 11:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0