Läggdags...

image594


Jaha då va det kanske dags att sova lite också. Det är ju en dag imorgon med! Jag förstår inte att jag inte däckat för längesen men men... Jag har iaf varit riktigt driftig idag, trots sjukdom och allt. Jag har städat ur och gjort iordning i förrådet ( man va tvungen att klättra in över alla grejer om man ville ha något) så nu är det riktigt snyggt och prydligt :)
Har även lyckats tvätta 9 (!) maskiner+ vikt och lagt in allt i garderoberna.Städat och lagat mat osv... Duktigt va? Hittade även lite kläder i källaren jag tagit upp, visar dom sen. Jag borde verkligen gå igenom alla kläder som ligger därnere (det är typ 4 överfulla kartonger), man kan hitta en hel del bra grejer tror jag. Hittade ju tex min jeansjacka från gul&blå därnere knappt använd. Nej nu babblar jag igen! Sov gott på er allihopa och dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0