Fredag den trettonde...

Jajamen. Fredag den trettonde men vad gör man? Life goes on!  Jag själv är inte särskilt skrockfull men jag vet att det är många som är det...
Det blev utgång igår förresten :) Mötte upp Soulie på Söder för att sen bege oss ner till Stureplan. East och Spy bar blev det och vi skakade loss ordentligt på Hiphop golvet ;)
Nu ska jag snart gå till Laroy och jobba. Undrar om det är någon kvar i Stockholm? Alla jag känner är iaf nere i Båstad... Det blir nog mest turister ikväll. Trist. Turister dricksar inte! Och det hade inte suttit fel med ett par tusen till eftersom vi kör Gotland nästa vecka...
Jag hinner nog inte lägga in nån outfit idag, vi får se!
 Vad ska ni göra ikväll?

image477
Mitt jobb...

Kommentarer
Postat av: .Cecilia.

För min del blir det mys hemma!

2007-07-13 @ 21:13:19
URL: http://thececilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0