Well..

Igår skulle jag och Siri möta upp sofia på Humlan på en drink men när vi åkte förbi Fridays i kungsan slängde vi oss ut ur taxin för vi kom på att där kan man få alla de där sötsliskiga drinkarna som alla tjejer bara ääääälskar. haha. En av våra kollegor extrajobbar dessutom där...  Sofia kom dit och det blev glassdrinkar med Oreo cookies nermixade i drinken(!) Daquiris osv.... Supergott! Speciellt när man är bakis och inte så sugen på nåt som smakar sprit. Vidare till F12 där det va smockat med folk, men kul hade vi... och sen (trumvirvel) Labbet! Jo, alla vägar leder till Labbet :) Tog en kebab på vägen hem, hade nästan glömt hur gott det kan va, och åkte hem till Siri. Så nu sitter jag här hemma hos Siri (hon är på möte) och tänkte passa på att sola lite. Sen ska hon jobba på Thaibåten så vi ska ner dit och stoppa ner fötterna i sanden och äta lite god mat :) Alla outfits har jag fotat men kan inte lägga in dom härifrån så ni får hålla er till tåls till imorgon. Snygga är dom iaf, det kan jag lova.. haha. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Mimmie

men blogga nu då! nyfyken på vad du gjort ju... ! kram från en beundrare

2007-07-05 @ 06:19:05
Postat av: Mimmie

PS. jag såg dig på white room, snygga kläder! DS.

2007-07-05 @ 06:21:26
Postat av: nickie

ja, lägg nu ut lite outfits bilder så vi får se... tjing

2007-07-06 @ 19:11:32
URL: http://nickie.tjejsajten.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0