A promise is a promise is a promise.....

Jag har ju lovat er några outfits.. här kommer ett par stycken från förra veckan :)
Den här veckan har det bara varit mjukiskläder.. mindre intressant hehe...

image831
 

Blå, småblommig klänning med inbyggda fickor :) - H&M (i våras)
Mörkblå strumpisar- H&M
Skinnjacka- Rock´nBlue
Skitlång halsduk - H&M
Lackballerinas- Skopunkten
Yllekofta- H&M
Slängde på mig ett par högklackade pumps senare då det blev utgång...

image829


Bruna/svarta pumps- Scorett
Den sönderklippta klänningen- H&M
Skinnskärp-Gina Tricot
Linne-H&M

image830
   

Lacktights- Gina tricot
Kjol-H&M
T-shirt med silver. JC (lastgammal)
Armband- Glitter
Lackpumps- Delicious
Till detta hade jag min skinnjacka från Rock´n Blue och världens längsta halsduk...


Kommentarer
Postat av: Hp

Snygga kläder!

2007-11-02 @ 18:25:15
URL: http://hanipaj.blogg.se
Postat av: Helena

Tack snälla. Snygga outfits! Hoppas att du får en mysig kväll!

2007-11-02 @ 18:32:28
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Natta

gud så snyggt!

2007-11-02 @ 18:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0