Utrensning!!!

image750

Oj oj oj.... två dagar nu har jag rensat ur min garderob... herregud säger jag bara. Jag har alldeles för mycket grejer som jag inte använder! Det bästa sättet tro det ellr ej när man ska rensa garderoben är att riva ut allting, och bara stoppa tillbaka det man faktiskt tycker om och använder. Jag har rensat ut två överfulla Ikea kassar + en herrans massa väskor :) Nu kommer frågan, vad ska man göra av allting? I källaren ligger redan flera kartonger med utrensade kläder och det börjar bli ont om plats.. dessutom är det ju synd att låta fina kläder och annat bara ligga nere i ett källarförråd. Så jag tänkte faktiskt försöka sälja iväg så mycket som möjligt dels här i bloggen och dels på Tradera och blocket.
 Så håll utkik för inom kort kommer det säljas massor med grejer här till superpriser!
Först ut blir väskor....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0