Söta,söta ni..

Som tack för eran envishet att fortfarande kika in här fast jag är en sån usel uppdaterare har jag lyckats ta kort på två av förra veckans (paty) outfits...
bildkvaliteten är 0 då jag hade skitbråttom båda gångerna och fick nöja mig med att bara ta ett kort på varje... men bättre än inget, right?

hoppas ni gillar dem ändå :)

image861

Ja här har vi då alltså klänningen som blev en kjol, som blev en klänning.....ursprungligen från HM
nitskärp från punktshop,lacktights från Gina Tricot,pumps med lila sula och rosetter från tradera och skinnjackan från Rock´n Blue. och en otroligt konstig pose på det!

image862
Hade inte ens tid att stänga av blixten här.... haha
Vippigkjol med jättehög midja,Asos (från sommaren),skinnjackan, (under har jag ett enkelt svart linne,så det ser ut som en klänning... strumpbyxor från pressbyrån (haha) och samma pumps som ovan.


tydligen så funkar det inte att länka, men för er som vill se hur klänningen blev en kjol som blev en klänning kan kika in här: 
http://aura.blogg.se/2007/october/oj-sa-det-kan-ga.html

och pumpsen(som är helt underbara) kan ni se här:
http://aura.blogg.se/2007/september/berries-igen.html

kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0