:)

Klickade just hem dessa sötnosar...
image898

image899
Klänningen hade jag egentligen velat ha i grått
men den fanns tyvärr inte i min storlek.. tycker den svarta va väldigt fin dem med :) Eller vad säger ni?
Skorna kommer bli grymma, både nu med svarta strumpisar men även i sommar. Jag klär mig väldigt mycket i svart så de kommer bli en fin kontrast, fast ändå ganska diskret...
Efter frakt gick det på 101dollar, riktigt bra pris om jag får säga det själv!
Speciellt då dollarn just nu står i 6,05 kr....

Sakerna är från GoJane



Update: Jävligt intressant...ordern kostade 100,98USD, enligt Forex är det 626,11kr. Men när jag tittar på kontoutdraget har det dragits 809,77kr????


Kommentarer
Postat av: Seriously

haha har oxå kollat på dom skorna.

2008-03-24 @ 05:50:39
URL: http://seriouslysthlm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0