Plockar fram Bitchen igen...

Japp! Dags att vara lite elaka igen.... MOHAhahahahah
Som vanligt är det inget om personerna ifråga, de är säkert supergulliga , utan endast deras klädval/styling....

Vi börjar med några Göteborgare...

image873  image874

tror inte jag behöver säga mer än att de kommer från GBG , 08 som jag är...


image875
Tillbaka i Sthlm, white room hittar man den här killen. Vad har hänt med hans ögonbryn??

image877
Snacka om kaka på kaka. polo,halsband,lugg,klänningen med alla knappar och rutor,armband,väskan och så ett par svarta byxor till det?? Herregud...

image878
De här tjejerna har satt i extensions som skulle räcka i flera år...ingen hit om du frågar mig.


image879
NO COMMENTS!

Det var allt för den här gången...


Bilderna är lånade från Stureplan.se

Kommentarer
Postat av: Nickie

"tror inte jag behöver säga mer än att de kommer från GBG , 08 som jag är..."
Nä... nu var du inte rättvis. Jag är från Göteborg, och inte ser jag ut så.

2008-03-06 @ 12:25:45
URL: http://nickie.tjejsajten.se/
Postat av: Aura

Nickie- Jag säger ju det med glimten i ögat ;)
You know i love u, du är otroligt vacker och har skitsnygg stil :), Har hur många vänner från Götet som helst, och jag älskar dem alla! puss!

2008-03-06 @ 13:46:48
URL: http://Aura.blogg.se
Postat av: Emma

Jag håller med Nickie, det va väl kanske lite onödigt bitchigt :)
Ni i stockholm tror alltid att ni är så bra

2008-03-06 @ 13:56:35
Postat av: Annabell

Äh det vaväl inte så farligt? lite humor får man väl ändå ha, jag gillar när du e bitch!

2008-03-06 @ 14:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0