Aquaria...

image568

Idag har vi varit på Aquaria (stavas det så?) och tittat på hajarna. Kevin älskar hajar! Det va jättekul, jag har inte varit där på länge... De har verkligen en blandning av fiskar och liknande. Vi såg bland annat hajar, muränor,sjöhästar, grodor, pirayor mm. Ett väldigt bra tips om man vill hitta på något en regnig sommardag. Det ligger precis vid gröna lund och går ganska snabbt (ca en halvtimme) att gå igenom, det är verkligen ingen heldagsutflykt (då föreslår jag Skansen Akvariet istället).... Sen tog vi en glass i solen och nu är vi hemma igen. Hoppas ni haft en bra dag, det har iaf vi :)

Kommentarer
Postat av: fredde

hej aura!
du måste kolla min blogg, precis startat den. har fastnat direkt.
det ekar så tomt i mina besöksloggar! hjälp mig att få igång den. tänkte boosta freddieg.se!
kram fredric!

2007-08-04 @ 19:10:52
URL: http://freddieg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0