...

Nu har jag sagt tack men nej tack till den uuunderbara elefanten jag beställde i våras. Det är nästan så det skär i hjärtat för jag ville verkligen verkligen ha den på min handled. Den skulle få vara mitt husdjur hela sommaren och vi skulle ha så mycket kul ihop. Men det känns försent för det nu. Tyvärr. Dessutom har jag sett att de redan (jag skickade mailet för ca fem min sedan) lagt ut den till försäljning på sidan. De har alltså försökt sälja ett armband de tagit in för att jag bett dom att ta in det till mig?(!) Hmm...

För er som fortfarande gillar KyssJohanna så har de här godbitarna nyligen kommit in från CC Skye...

image593

CC Skye "Screw" 1150kr hos KyssJohanna alltså...

Kommentarer
Postat av: Jossan

gud va dålit! de nya va asnygga

2007-08-08 @ 21:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0