Men kom igen!

Jaha. Nu har jag fått mail från KyssJohanna att mitt armband från KJL jag ville ha i våras har kommit. Exakt 78dagar efter det att de gått med på att skicka efter det till mig !!!! Helt ärligt, jag vill inte ha det längre... Hur kan det ta så lång tid att skicka ett armband?!

image586

Jag kommer för övrigt förmodligen aldrig beställa något från den sidan. Synd, för de har så fina saker... Men det här var fan droppen.

Update: Jo självklart tycker jag fortfarande att det är underbart men jag ville ha det till söta små sommarklänningar. Inte under vinterjackan...Dessutom börjar det kännas lite old news vid det här laget. Jag ville vara lite speciell när alla andra gick runt med sina giraffer.

Kommentarer
Postat av: Hanna

usch va dålit!

2007-08-06 @ 22:17:22
Postat av: Sofi

jag har aldrig haft problem med dom men det där är ju sanslöst!

2007-08-07 @ 11:16:33
Postat av: Hanna

Fy vad tråkigt, jag
har bara gott att säga om KyssJohanna men du verkar haft rejäl otur. Jättefint var det iallafall, armbandet :-)

2007-08-08 @ 17:49:46
URL: http://mignonette.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0