Packnings ångest...


Jodå den börjar redan. Fast det är en hel vecka kvar tills vi åker... men det krävs ju lite planering! Speciellt med tanke på att vi är tre dåliga packare = klädtokiga tjejer som ska åka Siris lilla cab ner... Hur fan ska det gå till?! Hur fan ska vi få plats med alla skor, plattänger, klänningar, skönhetsprodukter mm..?!
Anyway.. jag har kommit fram till lite grejer jag behöver inhandla innan resan.. : Nya Solisar! Helst av allt de råsnygga från Marc Jacobs... Eller ett par klassiska Rayban.. Ny bikini! jo, det måste jag faktiskt ha... Vill ha en enkel, svart bandeaubikini, borde väl inte va så svårt att hitta? Nya flip flop! mina skaver... Gärna ett par Hawaianas.. Skulle gärna vilja ha ett par remsandaler också..Och ett par killer jeansshorts! Sen måste jag köpa Sololja också....Synd bara att jag inte får göra av med några pengar innan jag åker :(
Hur fan ska det här gå till?! Och vad fan ska jag ha med mig?! Hjälp... jag tror jag stannar hemma...

image421
Marc Jacobs -MJ098... Hur snygga som helst!

image422 image423
Precis så snyggt slappa ska mina jeansshorts va...

image424
Ångrar att jag inte köpte den här från Ellos.. den har allt. Svart bandeau,guldkedja, allt! och för bara 250 spänn... idiot!

Kommentarer
Postat av: Anja

J*#¤%r vilka snygga glasögon... ååååh

2007-07-09 @ 10:15:17
Postat av: Malin

ja, solglasögonen va skitsnygga! shortsen och bikinin också..

2007-07-09 @ 21:11:07
Postat av: Louise

Jag har den i svart! Den är jätte fin. Men köp den nu då! På rea för 199kr!

2007-07-10 @ 11:48:56
Postat av: Hanna

Och jag köpte den, för bara 199 pix! den är jättefin.

2007-07-10 @ 14:59:12
URL: http://backoffbabe.blogg.se
Postat av: Aura

Louise: ja jag skulle köpa den men jag hinner inte få den.. vi åker om en vecka :( grattis till den snygga bikinin
Hanna: grattis,smart gjort.. önskar jag va lika smart... :(

2007-07-10 @ 15:40:04
URL: http://aura.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0