Tips!

Inbjudan!

Torsdag 14 juni kl. 08.00
startar vi en
extra sommarutförsäljning av:

Italienska märkes ballerinor i skinn
och i massor av färger
till superpris.
Normalpris 799 - 899 kr
Nu 1 par 250 kr, 
2 par 400 kr.
Stl 35-41

Dessutom kan du fynda skor av andra modeller
och märken som d&d, Friis & Co, m.m.

Vi också fått möjlighet att sälja ut
provkollektioner av väskor från
Björn Borg och Converse.

Även Saint Tropez har levererat in ett
nytt stort parti koftor och tröjor i
sommarens färger.

Kom in och sommarfynda!

Välkomna!
Torsdag 14 juni kl. 08-19
Fredag 15 juni kl. 10-18
Lördag 16 juni kl. 10-16


OUTLETBUTIKEN
Öregrundsgatan 3, T-bana Gärdet, uppgång Värtan
( Snett mittemot Friskis & Svettis på Tegeluddsvägen )

Själv har jag shoppat massor senaste tiden så jag ska nog hålla i pengarna. (haded det stått klänningar och kjolar hade jag sprungit dit) men jag tänkte passa på att tipsa er andra! man brukar kunna hitta en hel del fint :)


Kommentarer
Postat av: Helena

Oh den utförsäljningen hade jag vetlat gå på, men är på besök i Nora så det går ju inte! Inget fel i att var ihop med en äldre man, men de delar ju alla tre på gubben!Hon heter Kendra tror jag!

2007-06-13 @ 14:59:47
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Kelly

jag ska gå på det där idag faktiskt. :-)

2007-06-13 @ 15:24:57
URL: http://kellybellybutton.blogg.se
Postat av: Anja

vilket bra tips! dit ska jag åka, fast det får bli på fredag eller lördag för jag jobbar. hoppas det finns nåt fint kvar då! skitbra blogg!!

2007-06-13 @ 19:44:49
Postat av: Sandra

Det är väl klart :)
Hoppas fler hakar!
Ha det bäst!
Kram
Tack för tipset om outleten oxå!

2007-06-14 @ 10:35:43
URL: http://sandrasinfox.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0