Datorn är död...



Jaha, det va det... Datorn har krashat!!!! Jag ska begrava den och köpa en ny så snart som möjligt, jag lovar! Tur att både Facebook och msn funkar i mobilen, annars hade man ju typ tagit livet av sig.. haha! Apropå Facebook... det är helt sjukt vad beroende framkallande det är! Flera av mina vänner skaffade det motvilligt bara för att kolla in vad det va alla snackade om... nu sitter de och kollar sin facebook hela tiden, dygnet runt...

Är det några av er som också (ja jag erkänner) är beroende av Facebook???



Kommentarer
Postat av: Emelie

jag är sjukt beroende :P

2007-11-15 @ 09:37:08
Postat av: Nickie

jag har inte skaffat facebook pågrund av hur beroendeframkallande det är, min sambo kikar in hela tiden. bloggen tar tillräckligt med tid.

2007-11-15 @ 11:40:08
URL: http://nickie.tjejsajten.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0