Aaaw...

image599

Det är inte lätt att ogilla KyssJohanna när de är så otroligt trevliga hela tiden! Kolla bara vilket gulligt mail jag fick :

Hej Aura!
Tack för ditt mail!
Jag förstår dig helt, tog otroligt lång tid att få hem den, jag beställde den från KJL samma dag jag fick ditt mail, dessutom påminnt dom två gånger om att snabba på leveransen och ändå blir det så försenat. Jaja, vi beställde fler vita elefanter så nu finns dom i butiken i alla fall :)
Här har du en rabattkod i alla fall om du skulle vilja beställa något annat:
XXXXXXX-ger dig 15% rabatt vid ett köptillfälle.
Om du skickar över din adress skickar vi ett litet armband som kompensation för allt :)
Ha en toppendag!
Mvh Carin
www.kyssjohanna.se

Hemskt gullig personal det där. Jag kommer nog beställa därifrån ändå :) Och de har ju såå fina saker!

Kommentarer
Postat av: Kelly

Ja, de e verkligen supergulliga där, bra service! Men usch att det tog så himla lång tid! :-(
Det där med knytrosor håller jag med om! Inte som att man använder den till vardags (går ju lätt upp om det e sidenband desutom) och sen "visar man upp dem" för ngn så åker de av på 1 sek...*hihi* Kramar!

2007-08-08 @ 16:50:43
URL: http://kellybellybutton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0