Camilla Norrback...

Ja, jag har bloggat om henne förut och jag gillar fortfarande hennes ganska enkla "svenska" design. Här är två söta klänningar från modeveckan. Måste dock påpeka att jag inte gillar stylingen. Skorna och håret tycker jag tar bort det enkla och rena i klänningarna och jag tycker att det var ett väldigt konstigt val. Men men. Klänningarna är ju lik förbannat snygga:) Jag skulle verkligen vilja ha den gråa...den andra känns det som man kan hitta på h&m till ett bättre pris men den är fortfarande söt!

image642


image641


Bilder från Stureplan.se
 

Kommentarer
Postat av: Siken

den grå va jättefin :)

2007-08-21 @ 20:19:52
Postat av: MammaMy

ja den grå gillade jag också. den andra kan man , som du sa, hitta liknande på hm.

2007-08-21 @ 21:03:33
Postat av: Sabine

kul med svenska designers :)

2007-08-21 @ 22:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0